Minule jsme si řekli, proč používáme pro posluchače lákavě znějící módní označení „metal“. Kromě toho, že v tomto žánru jsou největší příjmy za vystoupení v obrovských arénách, je méně známým faktem, že ještě daleko větší příjmy mezinárodně uznávaných kapel pocházejí z takzvaného merchandise (trička, mikiny, cokoli s logem oblíbené skupiny).
Jde tedy o to, jak se stát hudebníkem uznávaným i za hranicemi své vlasti. Rozhodně to není jen o tom, že se člověk naučí zahrát noty, které mu někdo předloží. Takových hudebních řemeslníků jsou po světě statisíce. Mezinárodně uznávaným hudebníkem se může stát pouze ten, kdo do hudby přináší nové, úžasné hudební inspirace nebo dokáže dát již známým hudebním motivům zcela nové, neotřelé aranžmá.
A nyní to nejdůležitější v dnešním pokračování: hudbu, která osloví srdce statisíců posluchačů z celého světa, nelze vytvořit pouhým rozumem! Po staletí byla světově proslulá hudba jen taková, která přišla jako inspirace od Stvořitele, neboli z universa.